Wednesday, February 17, 2010

Karlos Ruis Safon, Igra andjela


Zavist je religija mediokriteta. Ona im vraca snagu, ona je odgovor na nemire koji ih izjedaju i, na kraju krajeva rastoci im dusu i dopusti im da opravdavaju svoju bedu i svoju pohlepu dok ne poveruju da su to vrline i da ce se vrata raja otvoriti koja ce se otvoriti samo nesrecnicima kao sto su oni, koji kroz zivot prolaze ne ostavljajuci drugog traga do namere da omalovaze ostale i iskljuce, i ako me moguce uniste , one koji samom cinjenicom da postoje i da su takvi kavi su, ukazuju na njihovo siromastvo duha, uma i snage. Srecan je onaj na koga laju kreteni jer im njihova dusa nece nikad pripadati.



Bili ste u pravu-rekao sam
Obicno jesam - Odgovorio je Koreli. To je navika koja mi retko donosi ikakvo zadovoljstvo. Ponekad mislim da nema mnogo stvari koje bi me vise obradovale nego da budem siguran da sam pogresio.

Pravda je pitanje perspektive a ne univerzalna vrednost.

Karlos Ruis Safon, Igra andjela

No comments:

Post a Comment