Tuesday, October 27, 2009

Sam Shepard, Posmatrajuci uspavanu ljubavnicu


Posmatrajuci uspavanu ljubavnicu

Budim se
Ali samo
Napola

Izgledas kao moje djete
Disi
Bespomocna spavacice
Uplasena svojim snovima
Cijepanjem sna

Disem s tobom
Disi isto tako
Pogledaj kako je to biti ti
Dok spavas

Osjecam se poput detektiva
Koji uhodi
Tvoje uspavano tijelo

Nisam daleko od sna
Tvoj san se mijenja
Usne ti se pomicu

Govore mi
Rijecima koje nikada nisam cuo

Zatim dolazi ceznja
Koju ne razumijem

Jer izgleda kao da je osjecam prema tebi
Ali ti si ovdje
Sroga ne razumijem
Cemu ova ceznja

Grlim te u snu
Moja ruka se pomice zajedno sa tvojim disanjem
S njime se dize i pada

Za trenutak pomisljam na ubijanje
Miran
Ukocen

Ceznja me zbunjuje
Zelim tvoje snove u sebi
Zelim potisnuti tvoje snove
U sebe

Cim se svijetlo probije
I noc se pretvoti u dan
Zelim znati da cu umrijeti prije tebe
Zelim znati da cu umrijeti prije tebe
Vise nismo ljubavnici


Sam Shepard

No comments:

Post a Comment